Oprichting jong-N-VA Zoersel

Op 26 februari 2012

Een nieuwe politieke vereniging voor jongeren zal worden opgericht! Het idee van een jong N-VA afdeling in Zoersel zag enkele maanden geleden het levenslicht. Er werd sindsdien hardgewerkt door Matthias Janssens, Michael Heyvaert en Geert Heeres om jongeren te vinden die mee in het project wilden stappen.

De volle steun van de N-VA afdeling Zoersel

Wij wensen een project door en voor jongeren te starten. Wij willen jongeren laten kennismaken met de politiek, actief laten deelnemen en ervaring laten opdoen. Wij geloven in hen en willen kansen bieden hun talenten te ontwikkelen.  Het is een bewijs dat jongeren zich wél actief willen inzitten voor de ‘res publica’. De N-VA afdeling van Zoersel is dan ook trots op haar jongeren en beloofd hen volledig te steunen.

Kansen geven aan jongeren is een kans geven aan de toekomst

De oprichtingsvergadering vindt plaats op 14 maart 2012 om 21.00u in de grote zaal van het KLJ lokaal in Halle (Lotelinglaan 7, 2980 Halle Zoersel). Onder supervisie van jong N-VA nationaal zal Matthias Janssens het voorzitterschap op zich nemen.

Jongeren die wensen deel te nemen kunnen contact opnemen met Matthias_janssens7 [at] hotmail.com of @mattjanssens op twitter.