Nieuwe dorpszaal Halle klaar voor gebruik!

Op 6 september 2022

Op de gemeenteraad van 30 augustus werd het gebruiksreglement goedgekeurd voor de nieuwe dorpszaal in Halle. Hiermee werd het laatste obstakel overwonnen dat de ingebruikname nog in de weg stond. De bouw van de dorpszaal had heel wat voeten in de aarde en kreeg af te rekenen met verregaande profileringsdrang vanuit bepaalde oppositie.

N-VA Zoersel is erg tevreden met het resultaat en blij dat de dorpszaal op deze locatie werd gebouwd. Het geheel met de heraangelegde tuin, vormt een mooie meerwaarde voor Halle-Dorp. Verschillende Overhal’ers hebben reeds kenbaar gemaakt dat hen een heel andere evenementenhal werd voorgeschoteld en ze toch wel wat misleid werden. Het resultaat van de dorpszaal, de opgefriste pastorij en de open en gebruiksvriendelijke tuin mag gezien worden.

N-VA Zoersel zal, net als heel wat verenigingen en Hallenaren, voor haar activiteiten zeker gebruik maken van deze mooie locatie. Zoals op zondag 16 oktober, voor ons aperitiefgesprek met Vlaams minister-president Jan Jambon. Inschrijven hiervoor kan (gratis) tot 2 oktober via wannes.vandevelde [at] n-va.be.